Retourbeleid

Artikel 1 – Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Artikel 2 – Krijg ik het totaal betaalde bedrag retour?
Artikel 3 – Hoe kan ik een artikel omruilen?
Artikel 4 – Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?

Artikel 1 – Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Bij topoorbellen.nl heeft u altijd de mogelijkheid om een bestelling terug te sturen, onder voorwaarde dat dit binnen 14 dagen na factuurdatum is, en mits u onderstaande regels opvolgt:

  • De artikelen die u wilt retourneren moeten er nog net zo uit zien zoals opgestuurd inclusief labels en verpakking(en). De artikelen mogen niet gedragen of beschadigd zijn (beschadigde artikelen, niet door uw toe doen, worden verwerkt als klachten en niet als retouren).
  • Bij uw bestelling is een retourformulier meegestuurd. Dit formulier moet volledig ingevuld meegestuurd worden bij het retourpakket.
  • De retourkosten zijn voor uw rekening. 
  • Let op! Oorbellen kunnen niet geretourneerd worden in verband met hygiëne.

Artikel 2 – Krijg ik het totaal betaalde bedrag retour?
Het bedrag van het geretourneerde artikel (excl. verzendkosten) ontvangt u binnen 14 dagen na ontvangst van het retourpakket op uw betaalrekening. 

Artikel 3 – Hoe kan ik een artikel omruilen?
Het is helaas niet mogelijk om een artikel te ruilen. Mocht u een artikel in een andere model, maat of kleur willen ontvangen, dan moet er een nieuwe order geplaatst worden. Het artikel welke u wilt omruilen, stuurt u retour volgens in artikel 1 genoemde voorwaarden.

Artikel 4 – Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt of ik heb een klacht?
Neem contact op via het contactformulier of stuur een mail naar: info@topoorbellen.nl. Op werkdagen zorgen wij binnen 2 werkdagen voor een passende oplossing.